אין הישגים • ההסכם בין יחד ל-ג': אחריות על מוסדות "כסא רחמים"

    איתי גדסי No Comments on אין הישגים • ההסכם בין יחד ל-ג': אחריות על מוסדות "כסא רחמים"

    יהדות התורה מאמצת את מפלגת יחד עם ציבור בוחריה לחיקה, רק שיחד לא מקבלת תשורה יוצאת דופן. בהסכם שנחשף יהדות התורה תדאג למוסדותיו של מרן הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז, אם יחד יביאו למעלה מ-30 אלף מצביעים, סביב המנדט, יהדות התורה תמנה עובד בסיעה שיהיה מוסכם עליהם | ההסכם המלא

    ישי עם גפני ופרוש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההודעה הדרמטית של יו"ר ש"ס לשעבר ויו"ר יחד כיום אלי ישי, כי יפרוש מהמירוץ בבחירות לאחר שאפסו הסיכויים לעבור את אחוז החסימה, החליט להעביר את תמיכתו במפלגת יהדות התורה. עכשיו ההסכם נחשף, בהסכם אין הישגים שאפשר לנפנף בהם, המוסדות של הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז יעברו תחת חסותה של יהדות התורה. יהיה איש קשר בין המוסדות ליהדות התורה.

    אם המפלגה תעבור את ה-250 אלף קול, (בבחירות האחרונות ג' קיבלה 210 אלף קול) דבר המעיד על חציית רף המצביעים המסורתי של יהדות התורה בצורה ניכרת ואפי' הוספת מנדט, בתמורה, ימונה עובד בסיעה שיהיה מטעם יחד ויהיה מוסכם על יהדות התורה.

    יו"ר יחד אלי ישי סיפר על ההסכם: "לפני כעשרה ימים החלו מגעים לתמיכה ב'יהדות התורה' בתיווכו של סגן השר הרב מאיר פורוש. לאחר ששקלנו את הנתונים ובחינת האפשרויות העומדות בפנינו, הבאנו בפני מרן ראש הישיבה רבי מאיר מאזוז שליט"א את המצב לאשורו נכון לרגע זה, עם כל ההשלכות והאפשרויות. כפי שנהגתי במשך כל שנותי בפוליטיקה ביושר ובאמונה, כאשר ביקשתי מהרב כי טובתי האישית לא תהיה צד כלל וכלל בסל השיקולים.

    הרב בחן את הדברים, בדק וחקר את ההתחייבויות לשמירה על דרכה של תנועת 'יחד', וקיבל החלטה מתוך דאגה לעולם התורה, מתוך אחריות להצלחת גוש הימין, ולערכים המלווים את תנועת 'יחד', למשוך את רשימת 'יחד' מהתמודדות לכנסת הנוכחית, ולהביע תמיכה ברשימת 'יהדות התורה' שסימנה ג'.

    מתוך כל האפשרויות שהצגנו בפני הרב, קבע הרב כי אופצייה זו היא הטובה ביותר בכדי לשמר את הדרך בה אנו מאמינים. אנו יוצאים לדרך זו, מתוך הכרה והבנה כי זו הדרך הבטוחה והטובה ביותר למען תורת ישראל, עם ישראל, ולמען שלמות ארץ ישראל. יחד כל בית ישראל ספרדים ואשכנזים, חרדים חילונים ושומרי מסורת, וכל מי שחשובה לו צביונה היהודי של המדינה".

    ההסכם המלא:

    הסכם יחד יהדות



    0 תגובות